Proton Taiping

Proton Taiping
lokasi, Medan Taiping berhadapan Rumah Seri Kenangan

Thursday, June 25, 2015

Promosi Hangat Bagi semua model Iriz

Salam satu Malaysia dari saya blogger Proton Taiping untuk para pengunjung semua.
Untuk posting kali ini saya ingin menwarwarkan tentang promosi istimewa yang Proton berikan kepada bakal pemilik Proton Iriz. Promosi Kali ini adalah berupa diskaun sebanyak 10% akan diberikan kepada bakal pemilik Proton Iriz. Promosi ini akan memberikan penjimatan hebat, dan kepada yang tidak mahu mengeluarkan duit muka ini adalah masa yang terbaik.
Jadi pada yang berhajat nak membeli Proton Iriz jangan lepaskan peluang keemasan ini. Untuk keterangan lanjut dan proses pembelian seterusnya, anda bolehlah berhubung dengan saya, Mahfuz di 019-5733300.
Sekian dari saya blogger Proton Taiping, jurujual Proton anda.


-Sedikit info tambahan, bagi bakal pemilik yang berurusan dengan saya dan mendaftarkan kereta proton baru mereka dari tarikh 1 sept 2015 hingga 30 sept 2015 berpeluang mendapat hadiah dari saya berupa voucher minyak dari RM250 sehingga RM500 bergantung dari model proton yang dipilih. Jadi jangan lepaskan peluang anda, buat tempahan anda segera dan nikmati promosi hebat dari Proton beserta Hadiah dari saya. Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di 019-5733300(mahfuz)

Kalau pakai masa raya ni memang cun.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.