Proton Taiping

Proton Taiping
lokasi, Medan Taiping berhadapan Rumah Seri Kenangan

Wednesday, July 22, 2015

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin



Assalamualaikum dan salam sejahtera saya blogger Proton Taiping ucapkan pada para pengunjung semua, dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf zahir dan Batin kepada semua sahabat handai, kenalan dan tak lupa juga kepada para pengunjung blog ini.
Berkenaan tentang promosi raya, ianya masih berjalan seperti sedia kala sehingga akhir bulan julai 2015 ini. kiranya masih ada yang berkehendak mengambil peluang dalam promosi ini segeralah buat pesanan bagi membolehkan anda berpeluang merebut peluang promosi raya ini.
Sekian dari saya blogger proton taiping, terima kasih.

-Sedikit info tambahan, bagi bakal pemilik yang berurusan dengan saya dan mendaftarkan kereta proton baru mereka dari tarikh 1 sept 2015 hingga 30 sept 2015 berpeluang mendapat hadiah dari saya berupa voucher minyak dari RM250 sehingga RM500 bergantung dari model proton yang dipilih. Jadi jangan lepaskan peluang anda, buat tempahan anda segera dan nikmati promosi hebat dari Proton beserta Hadiah dari saya. Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di 019-5733300(mahfuz)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.