Proton Taiping

Proton Taiping
lokasi, Medan Taiping berhadapan Rumah Seri Kenangan

Monday, May 11, 2015

Promosi Proton Bagi bulan May 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan pada semua pengunjung blog Proton Taiping. Pada posting kali ini saya ingin menwarwarkan tentang Promosi Hebat yang Proton berikan kepada bakal pemilik Proton baru amnya.

Ok, promosi hebat yang Proton berikan untuk bulan May 2015 ni lebih tertumpu pada model Saga dan Iriz sahaja. Promosi tersebut berupa diskaun hebat yang membolehkan bakal pemilik Saga dan Iriz mendapat rebate bermula dari RM 2,342.40 sehingga RM 5,849.06

Promosi ini termaktub pada Terma dan Syarat yang telah ditetapkan. Bagi mendapatkan keterangan lanjut berkenaan promosi, Terma dan Syarat, Tuan2 dan Puan2 bolehlah berhubung terus dengan saya di talian 019-5733300 Mahfuz.

Jadi pada yang bercadang untuk memiliki Proton Saga dan Iriz, silalah buat tempahan anda dengan segera kerana Promosi yang diberikan ini adalah pada masa yang terhad dan boleh saya katakan agak rugi jika dilepaskan. Bagi membuatkan belian anda lebih berbaloi lagi silalah buat tempahan dengan saya di Proton Taiping bagi mendapatkan hadiah menarik disamping diskaun yang proton berikan.

Jadi sampai di sini sahaja cerita berkenaan promosi untuk bulan may 2015 ni.

Sekian dari saya Mahfuz, blogger Proton Taiping. Terima Kasih.




Rebate Saga bermula dari RM 2,342.40 sehingga RM 3,200.00



Rebate Iriz bermula dari RM 3,176.93 sehingga RM 3,200.00 (Stok 2015) 
Bermula dari RM 4,433.96 sehingga RM5,849.06 (Stok 2014)



*Price and Discount are Subject to be Change Without Prior Norice

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.