Proton Taiping

Proton Taiping
lokasi, Medan Taiping berhadapan Rumah Seri Kenangan

Tuesday, April 22, 2014

Sekolah Memandu Taiping

Sekolah Memandu Taiping

Salam hormat dari saya Blogger Proton Taiping pada semua pengunjung, so untuk posting kali ni saya dengan kesekian kalinya nak off topic sikit. Bukan sebab apa pun sebenarnya, saya just nak share something yang bagi saya agak menguntungkan lah jugak pada para pengguna terutama sekali bagi yang berhajat nak ambik lesen memandu.
Ceritanya macam ni, Sekolah memandu Taiping yang saya maksudkan ialah Institut Memandu Anggerik Muhibbah yang terletak berhampiran kawasan perindustrian Kamunting. Berdekatan dengan Kilang Toyo dan Institut Kemahiran Tinggi Adtec. Institut memandu ni baru beroperasi dan boleh dikatakan semua peralatan yang disediakan adalah baru dan dalam keadaan yang sangat memuaskan, jadi bila semua peralatan dan kenderaan baru ini pastinya akan lebih memudahkan dan memberi keselesaan kepada para calon untuk mengambil lesen. Jadi kat sini para pengunjung boleh menilai sendiri mana yang lebih value for money, barang baru atau barang lama pada harga yang sama.
Ok, saya pun tak nak bercerita panjang lebar sangat berkenaan topik pada kali ni. Pada yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut pasal lokasi, harga dan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Institut Memandu ni boleh lah layari laman blog berikut http://sekolahmemandutaiping.blogspot.com/.
Sekian dari saya blogger Proton Taiping untuk kali ni. Wasalam.

-Sedikit info tambahan, bagi bakal pemilik yang berurusan dengan saya dan mendaftarkan kereta proton baru mereka dari tarikh 1 sept 2015 hingga 30 sept 2015 berpeluang mendapat hadiah dari saya berupa voucher minyak dari RM250 sehingga RM500 bergantung dari model proton yang dipilih. Jadi jangan lepaskan peluang anda, buat tempahan anda segera dan nikmati promosi hebat dari Proton beserta Hadiah dari saya. Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya di 019-5733300(mahfuz)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.