Proton Taiping

Proton Taiping
lokasi, Medan Taiping berhadapan Rumah Seri Kenangan

Tuesday, November 11, 2014

Promosi bulan November 2014

Salam 1 Malaysia kepada para pengunjung Dari saya blogger Proton Taiping. Jadi bagi posting Kali ini saya nak menwarwarkan tentang promosi yang Proton berikan bagi bulan November 2014.
Promosi yang Proton berikan kali ini boleh lah saya katakan amat2 berbaloi, ini kerana potongan rebat yang diberikan adalah agak tinggi dan banyak bagi sesetengah model Kereta Proton, dan satu lagi berita baiknya ialah promosi 5% diskaun telah disambung semula sehingga 31 hb disember 2014.
Jadi untuk serba sedikit info tentang rebat yang diberikan saya akan sertakan gambar flyers berkenaan promosi kali ini di bawah.
Sebelum saya terlupa, saya nak berpesan pada yang nak mengambil peluang promosi ini. Silalah buat booking seawal mungkin kerana stock dan warna adalah terhad, dikhuatiri warna bagi model yang dihajati telah habis.
Jadi jangan tunggu lagi hubungi lah saya pada nombor yang tertera bagi mendapatkan maklumat lanjut. (Whatapp pun boleh)

Sekian Dari saya blogger proton taiping.



2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.