Proton Taiping

Proton Taiping
lokasi, Medan Taiping berhadapan Rumah Seri Kenangan

Friday, February 14, 2014

Persona SV

Salam hormat dari saya blogger proton taiping pada para pengunjung semua. Setelah sekian lama menyepi, Kali ni saya kembali dengan posting terbaru berkenaan Proton Persona SV.
Mungkin ada yang tertanya - tanya apa kah yang dimaksudkan dengan Persona SV. Sebenarnya SV di sini bermaksud super value, jadi secara ringkas maknanya model Persona yang paling murah.
Mungkin ada yang beranggapan jika sesuatu model itu dijual pada harga yang murah pastinya kualiti produk tersebut akan di turunkan, anggapan ini adalah tidak benar sama sekali kerana model Persona SV ini telah ditinggkatkan keupayaannya dari segi keselamatan. Antara penambahbaikan yang diberikan bagi model ini ialah Dual SRS Airbag, sistem brek ABS+EBD,  sistem brek cakera bagi roda hadapan dan belakang dan lain - lain lagi.
Saya pun tak nak cerita panjang lebar sangat so tuan dan puan boleh lah tengok2 gambar yang tersedia bagi mendapatkan serba sedikit gambaran berkenaan model ini, dan sebelum saya terlupa harga atas jalan bagi model ini adalah seperti berikut.
Persona SV Manual - 45,388.00
Persona SV AT          - 48,388.00
Harga seperti yang tertera di atas adalah bagi warna Metallic.
Sekian





Dashboard

Airbag penumpang hadapan

Airbag Pemandu

Brek cakera roda belakang

cermin sisi dengan lampu LED

Ruang dalaman enjin


Sistem ABS+EBD

Pandangan sisi hadapan

Pandangan belakang


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.